Proces reklamacyjny należy rozpocząć od wysłania zgłoszenia reklamacyjnego do Działu Reklamacji
na adres mail
reklamacje@taketronic.pl
W możliwiwie najkrótszym czasie odpowiemy na otzrymaną wiadomość i prześlemy informację zwrotną z procedurą reklamacyjną.
Dane do wysyłki
Taketronic Sp. z o.o.
ul. Świerczyniecka 55c
43-155 Bieruń
tel. +48 784 683 634
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas pełną dokumentację serwisową.
Informacje dodatkowe:
- Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z którego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową
- Po rozpatrzeniu reklamacji towar jest odsyłany do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost lub firmą kurierską przewożącą przesyłki gabarytowe Geis.