Reklamacje

Proces reklamacyjny należy rozpocząć od wysłania zgłoszenia reklamacyjnego do Działu Reklamacji

na adres mail

reklamacje@taketronic.pl

W możliwiwie najkrótszym czasie odpowiemy na otzrymaną wiadomość i prześlemy informację zwrotną z procedurą reklamacyjną.

Dane do wysyłki

Taketronic Sp. z o.o.

ul. Świerczyniecka 55c

43-155 Bieruń

tel. +48 784 683 634

Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas pełną dokumentację serwisową.

Informacje dodatkowe:

  • Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z którego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową
  • Po rozpatrzeniu reklamacji towar jest odsyłany do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost lub firmą kurierską przewożącą przesyłki gabarytowe Geis.
Rozwiń stopkę Zwiń stopkę
Kliknij, aby zamknąć podgląd produktu