0

Reklamacje

Reklamacje i zwroty.

Proces reklamacyjny proszę rozpocząć od wypełnienia formularza reklamacyjnego, który dostępny jest na stronie:

https://systemrma.pl/reklamacje/obsluga/taketronic/

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nadany zostanie numer RMA, który prosimy podać na paczce, a następnie wysłać ją do naszej siedziby pod adres:

Take Sp. z o.o. Sp.K.
ul. Przemysłowa 60
43-100 Tychy


Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas pełną dokumentację serwisową.


Informacje dodatkowe:

  1. Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  2. Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  3. W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową
  4. Towar po rozpatrzeniu reklamacji jest odsyłany do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • W Twoim koszyku
  • Brak produktów
Kontakt ze sklepem

Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku

09.00 - 17.00