0

FAQ

1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, istnieje możliwość zakupów jako "gość". Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki temu możesz otrzymywać informacje o rabatach oraz nowych produktach czy też sprawdzić status złożonego zamówienia.

2. Ile trwa i kosztuje dostawa?

Koszt i orientacyjny czas dostawy zależy od wybranej opcji:

1.) Odbiór osobisty – 0 zł – towar przygotowujemy do odbioru w ciągu 2 dni roboczych. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub mailowym i potwierdzeniu przez sklep gotowości do odbioru.

2.)    Wysyłka kurierska:

Do 30 kg - 20 zł (paczka), powyżej 30 do 200kg – 100 zł (paleta),  zamówienia złożone do godziny 13:00 każdego dnia roboczego wysyłamy przeważnie tego samego dnia roboczego pod warunkiem uzyskania potwierdzonej płatności za zamówione produkty. W przypadku większej ilości zamówień wysyłka może nastąpić w ciągu 48 godzin. Firma kurierska dostarcza towar na następny dzień roboczy licząc od dnia zamówienia.

3. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia.

O każdym etapie informujemy również drogą mailową.

4. Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny? Realizacja zamówienia trwa dłużej, niż się spodziewałem. Co mam zrobić?

Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.

Produkty, które mamy w magazynie są wysyłane zazwyczaj następnego dnia roboczego. Jeśli natomiast produkt znajduje się w magazynie dostawcy, termin ten może się wydłużyć. Jeżeli czas realizacji zamówienia może się okazać dłuższy (np. z powodu problemów u dostawcy), pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić wolę realizacji zamówienia. Można także samodzielnie skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo

5. Skąd mam wiedzieć, że towar wyszedł z magazynu?

W momencie wyjścia towaru z naszego magazynu informujemy o tym mailowo.

6. Jak mogę anulować zamówienie?

Jeżeli chcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00.

7. Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę dołączamy do przesyłki, na prośbę klienta możemy wysłać fakturę na e-mail lub listownie.

8. Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

W przypadku błędnych danych nabywcy na fakturze VAT możemy wystawić fakturę korygującą dane Nabywcy. Aby uzyskać powyższy dokument skontaktuj się z nami podając:

- numer faktury lub zamówienia

- nowe dane na adres mailowy

9. Kupiłem produkt na dane firmy, ale chciałbym go zwrócić. Jak mogę to zrobić?

Niestety polskie prawo nie daje możliwości zwrotu produktów zakupionych przez firmę. Prawo do zwrotu przysługuje tylko konsumentom, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niewiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

10. W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, skontaktuj się z nami poprzez system zgłaszania reklamacji znajdujący się na stronie: https://systemrma.pl/reklamacje/obsluga/taketronic/

11. W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

12. Co jest niezbędne do reklamacji?

Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeżeli otrzymałeś ją wraz z produktem ponieważ może być wymagana przez gwaranta).

13. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, jest możliwość odbioru osobistego w naszej hurtowni w Tychach ul. Przemysłowa 60. Odbiór osobisty jest możliwy przy wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub mailowym.

14. Ile mam czasu na odebranie produktu z punktu odbioru?

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Regulaminem zakupów przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę na podany przez Klienta numer konta bankowego.

15. Czy duże zamówienie będzie zrealizowane w całości, czy w częściach?

Wysyłka niektórych zamówień może zostać podzielona na kilka paczek. Część produktów jest bowiem wysyłana bezpośrednio z magazynów naszych dostawców

16. Jak usunąć Konto Klienta w TakeTronic.pl?

Jeśli chcesz usunąć swoje Konto Klienta w sklepie TakeTronic.pl, wyślij wiadomość na adres mailowy oraz podaj powód swojej decyzji.


  • W Twoim koszyku
  • Brak produktów
Kontakt ze sklepem

Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku

09.00 - 17.00